خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلسفی:

تمام گروه های نخبگانی می توانند به عنوان مشاور مردمی در مجمع نمایندگان استان تهران ایفای نقش کنند

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: تمام گروه های مردمی اعم از نخبگان و اقشار مختلف می توانند به عنوان مشاور مردمی در مجمع نمایندگان استان تهران ایفای نقش کنند.

پیمان فلسفی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دیدار با گروه های جهادی و تشکل های مردمی لواسانات، گفت: تمام گروه های مردمی اعم از نخبگان و اقشار مختلف می توانند به عنوان مشاور مردمی در مجمع نمایندگان استان تهران ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: روز گذشته (دوشنبه ۲۶ شهریور ماه) جلسه ای در شهر لواسان با حضور اینجانب به عنوان نماینده معین معرفی شده از طرف مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی و با حضور تعداد زیادی از گروه های جهادی و تشکل های مردم نهاد در شهر لواسان برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس، عنوان کرد: در نشست مذکور گروه ها و تشکل های جهادی و مردمی آمادگی خود را برای اینکه به عنوان مشاور مردمی به نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان تهران کمک کنند، اعلام کردند.

فلسفی، افزود: مقرر شد که گروه های تخصصی کارشناسی متناسب با کمیسیون های مجلس در این منطقه شکل بگیرد و با همراهی اینجانب و امام جمعه لواسانات کار به صورت گسترده و با ایجاد یک شبکه نخبگانی جوان و جهادگر دنبال شود./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 383509
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار